fredag 7 juni 2013

Något för mej...

Nu ska jag ta er med på en tur tillbaka till vackra Öland... Häng med! 
Det har gått över en månad redan sedan vi var där... Otroligt egentligen! Men allt finns kvar i minnet som från igår ;O) En av första dagens höjdpunkter var när vi mitt emellan en skogsglänta och havet fick syn på den här söta stugan! Det var redan skymningsdags... Mitt hjärta bankade hårt och slog säkert också några x antal volter vid åsynen.. Jag föll pladask och mitt inre hamrade på: vill ha,VILL HAAA!!!

Jag lyckas konstigt nog alltid hitta ett drömställe på varje resa jag gör, vilket får mig att längta tillbaks dit ;O) Vad beror det på? Är det någon som kan förklara? 

Tur att jag fick bilder med mig från stället så har jag något att drömma mig tillbaks till...

Live in the moment
and make it so
beautiful
that it will be worth
remembering

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Vackert! En riktig drömstuga! ❤

Nette Cecilia sa...

Såå vackert, mysiga bilder , sitter på villaverandan och skriver i solen jag har ju semester ,skönt ,kram nette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...