måndag 6 januari 2014

Julen, den fina...


... finns ännu kvar hos mig. Jag brukar för det mesta vänta tills tjugondagknut innan jag plockar bort all jul och granen åker ut. Nu när det är så mörkt ute är det skönt med alla julstjärnor och julljus som lyser upp i fönstren! Känns jobbigt att dagarna är så mörka, lever som i dvala och solljuset är mer än efterlängtat ♥ Två nya prylar har jag köpt så här efter jul: en träkälke och en ny stor tomteflicka. Kälken tänker jag måla vit inför nästa jul! Båda två är köpta på loppis, favvostället nr 1!


Fiona var så snäll och rar och ställde gärna upp för fotografering! Mitt gulliga charmtroll ♥

Kram på er!

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Så vackert,här är det nog ju ännu ,kram Nette

alegni sa...

Här är granen och all julbelysning kvar också. Tror de får hänga med ända till Knut, faktiskt.
Jag tycker kälken är fin som den är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...