söndag 2 november 2014

Allhelgona


Helgen kom och gick lika fort som vanligt och med den befinner vi oss också i en ny höstmånad, november. Ojoj, snart är julen här! Lördagen bjöd på frost i landskapet medan det idag har varit jämngrått och dimmigt. En del svarta detaljer hittar vägen till mitt hem nuförtiden. Den lilla flickbysten köpte jag på loppis. Om det är trendigt eller inte har jag också allt mer börjat fota i svartvitt. Känslan blir en helt annan än med färgbilder...


Till helgens traditioner hör att tända ljus och minnas nära och kära som inte längre lever bland oss. 



♥ När du har någon du älskar i himlen
har du en liten bit av himlen
i ditt hem ♥

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Vackra foton!
Önskar dig en fin start på veckan!
Varma kramar Raina

Lyckoslanten sa...

Fint att titta in i din vackra värld bland foton och minnen! ♥︎

nattugglan sa...

Ja snart är det jul och jag önskar också en ikea resa före jul, men få se om det blir av.Jag har också tänt ljus för dem som är för långt borta för att tända ljus på graven.Ha det bra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...