fredag 13 februari 2015

En blandning mellan vinter och vår


Precis som ute växlar interiören... en salig blandning av vinter och kommande vår. Jag kunde ju inte låta bli och köpa lite vårnytt från underbara Pentik när jag hade vägarna förbi. Nya ljuvliga mönstret Hortensia finns i flera färger och för min del blev det grönt. Det fanns både duk, löpare, kökshandduk, servetter och kuddfodral att välja mellan. Som vanligt var jag ut i sista minuten för löparen var det sista exemplaret i butiken i den gröna varianten ;O)

Kakfat loppisfynd




Ett par kuddfodral till soffan kom med hem på samma gång. Milda, vackra vårnyanser! Våren närmar sig för varje dag, igen fick vi en ovanligt varm vinter. En bekant hittade en yrvaken igelkott idag i skogsbrynet! Stackars liten, en aning tidigt kan man ju tycka!


5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hei
Så fine bilder du viser.

Vivis fotoblogg

Nette Cecilia sa...

Härligt mönster det där ,så vackert du dekorerat ,trevlig vändag ,nette

Lyckoslanten sa...

Visst är de fina! Jag valde ju dessa i uterummet och rosa i köket! ♥︎

Black Iris sa...

En så jättefin löpare du fick tag på..
Igelkottarna har nog vaknat lite väl tidigt. Vi får verkligen hoppas att det inte blir en köldknäpp igen så att de klarar sig..

Kram Maidi

Creative Momone sa...

Fina tyger och färger! Visst känns våren i luften vissa dagar, men just nu har vi mulet och lite snö kommer det tom.
Ha det gott!
Nanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...