onsdag 20 februari 2013

Händerna fulla...


Aktiviteten här på bloggen är långt ifrån lysande... Samvetet gnager att jag inte har hunnit titta in till er alla såsom jag hade önskat... ;O/ På det personliga planet har det hänt många positiva saker och jag har haft glädjen att både träffa nya fantastiska människor och uppleva nya saker...   

Här är ännu ett bildbevis på att händerna är fulla med att ta hand om Mr Snögubbe som flyttade in på gården mitt i senaste tövädret... fniss... Så länge han nu behagar stanna kvar? Till all lycka har vädret svängt nu och det är köldgrader med vackert solsken idag. Jag läste nånstans att den här vintern hittills har slagit rekord som den mörkaste, soldagarna har inte varit många i vinter!


Både dottern och jag har nya pippitröjor, som jag köpte via bekanta... Vi gillar dem båda två ♥

Tjingeling!

3 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Färggrant har det blivit uppe på bloggen ,kul med pippitröjor dom har blivit väldigt populära .Ha det bra ,kram nette

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej hej!

Vilka fina och lekfulla bilder. Någon snögubbe har det inte blivit här i år. Vädret är jättekonstigt. Vi har massor av snö och ena dagen regnar det nästan bort för att sedan frysa på och snöa igen..

Det är alltid lika trevligt att hälsa på hos dig, spelar ingen roll om det är glest mellan inläggen. Ha inte dåligt samvete. Tror alla bloggare känner av det där någon gång :)


Ha en bra dag!
Kram Sanna

Lyckoslanten sa...

Så läckert med pussmun-avtryck på snögubben! Man ska inte ha dåligt samvete för att man inte hinner kommentera säger jag som känner likadant! ;o) Huvudsaken att du har det gott! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...