onsdag 6 mars 2013

I väntan på vår

Hej bloggisar! Jag knåpade ihop en ny header.. ibland är det bara så roligt att ge sig hän åt lite konstnärliga talanger ;O) Och lite vårstuk skadar inte... nu då vårmånaden har gett sig till känna ( svårt att tro när jag ser ut för snöat har det gjort mest hela dagen)... Apropå vår, så är det inte så många veckor kvar till påsk och nästa stora högtid! Kycklingarna och chokladäggen trängs som sagt redan i butikshyllorna...

En påskdekoration har hittat sin plats på bordet... Jag köpte ett stort prickigt keramikägg från loppis för ett par veckor sedan och knöt ett vackert band runt om... 
Möbeln som kom hem i lördags är ihopskruven... men ni får allt ge er till tåls till nästa inlägg ;O)

See You!

7 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej hej!

Ja din header skulle jag berömma tidigare idag men glömde helt bort! Visst är det kul att fixa lite och byta ibland? Det slog mig härom dagen att nu är det inte långt kvar till Påsk! Plötsligt går det alldeles för fort fram känner jag. Har inte ens börjat vårpynta, har bara några fång tulpaner på borden.

Tjusiga ljusstakar. Blir inte ett dugg förvånad om du fyndat dom på loppis, hihi ;))

Kram!
Sanna

Nette Cecilia sa...

Vacker din header .Med ögon svaga för blått ser jag ju ditt påskägg som jättevackert ,kram nette

Sirpa sa...

Hej! Så fin header du har fixat! Härligt! Och vacker dekoration har du också!
Nyfiken på möblerna:)
Har en skön kväll!
Kram Sirpa

lyckobo sa...

Sååå snygg header, kom och gör om min också, tack! Kommer inte alls ihåg hur man skall göra, så vågar inte ens prova ifall den jag har skulle bli förstörd...
Gulligt och bulligt ägg :)

Ha det bra!

Sirpa sa...

Hej igen! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Din nya header är fantastiskt fin, såg ett gäng svanar på ett gärde igår. Ett mörkblått påskägg var annorlunda och jättefint.
Kramar
AnnaMaria

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken vacker header med alla svanarna!
Vi väntar också på våren. Den är här på dagarna men på nätterna blir det vinter och kallt igen.

Hälsningar Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...