onsdag 12 augusti 2015

Semesterresa


I början på månaden reste familjen västerut med destination Umeå där vi övernattade första natten. 


Följande dag rattade vi vidare söderut till Höga kusten. Vi hyrde en fin röd stuga nära stranden i Norrfällsviken, som är ett alldeles underbart ställe på sommaren. Jag har varit här ett par gånger tidigare på mina fotoresor men för de andra i familjen var det första gången. Även de liksom jag var hänförda av naturen som mötte oss... Tur med vädret hade vi också, inte en droppe regn på hela resan ;O)








Vi tillbringade tre nätter i vår stuga men på dagarna hade vi fullt program! Ena dagen tillbringades i Sundsvall på Birsta City med shopping på Norrlands största köpcentrum. Ikea finns där också bland många, många åtskilliga varuhus! Turen till Sundsvall innebar att vi fick åka över Höga kusten- bron inte bara en gång utan två... ;O) Mäktig utsikt!

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Aha, det är faktiskt så att du var där igen! Vi tyckte ju att det var helt underbart när vi korsade alla vägarna och de flesta stränderna där i sommar. Hyra stuga skulle ha varit fint och en tur till Sundsvall! ♥︎

Nette Cecilia sa...

Birsta city där hade vi wc paus när vi for från Östersund ,jag som så gärna hade velat se mig omkring men tiden fanns inte.visst har dom en mäktig natur där men vi har ju skärgården istället .Jag kommer nog att åka dit flera gånger ,kram nette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...