fredag 4 december 2015

Pepparkakstider

Doften av pepparkaksbak fyller väl vartannat kök så här före jul? En del skapar fina byggnadsverk medan andra håller sig till de mer klassiska pepparkakorna ;O) På mitt jobb överraskades vi av en arbetskollegas jättesnygga skapelse i form av ett pepparkakståg härom dagen! Varje gång vi har haft kaffepaus har vi fått beundra "konstverket"... Ingen har hittills vågat provsmaka på läckerheten! Full av beundran för de fina detaljerna och godbitarna, ett mästerverk minsann!

Mitt eget pepparkaksbak får ännu vänta en vecka eller två... Hela denna helg är jag upptagen med fotoskola och det står actionfotografering på agendan ♥

Kram och God Helg!

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

vilket mästerverk ,jag köper färdiga pepparkakor för mina fingrar kan inte baka mera ,kramen Nette

Lyckoslanten sa...

Så fin pepparkaksbygge! Skulle minsann passa hemma hos mig! ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...