torsdag 4 april 2013

Min påsk i ett äggskal


Påsken kom och gick och nu har vardagen tagit vid... Men så härligt det var med lediga dagar! Det kunde ju inte bli bättre väder heller, mycket sol och avkopplande stunder utomhus... Vi var bl a till sommarstugan och promenerade på isarna i skärgården, tittade på filmer och tog det lugnt vart om annat...
Enligt traditionen dök det upp en och annan söt påskhäxa i lördags...


Under helgen blev det en och annan godsak som slank ned i magen...

Om det var godsakerna eller inte som var orsaken till det platta fallet efter åkturen tål att funderas på (fniss)... Jag skyller det på den ovanligt bångstyrda kvasten jag!

Kram ♥

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Härlig påsk tycks du ha haft ,inte så kul i drivan fast bilden var ju häftig .Man kan ju hitta vad som helst i drivorna nu jag hittade en fin svan igårkväll dock av is ,kram nette

STENLYCKA sa...

Vilka härliga foton från din påsk! Och så söta kärring såg jag inte på Blåkulla..
Kram Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...