söndag 13 oktober 2013

Stop in the name of love


Jag önskar att jag kunde stoppa tiden lite grann... Tiden den knallar på och att det redan är frågan om mitten av oktober är för mig en gåta! I slutet av veckan stundar några dagars höstlov och till helgen blir det bröllop... Gillas! Något annat jag gillar är mina dörrstopp!!! De får förgylla dagens inlägg... hos mig har de redan hållit hus i flera års tid. Ni som har hängt med ett tag vet att jag gillar stenar i alla dessa former ;O)





Jag var uppe med tuppen denna söndagmorgon för att hinna med så mycket som möjligt. Redan har jag bytt gardiner i sovrummet, dammsugit hushållet och nu blir det dags för matlagning med köttfärsbullar och världens godaste pepparsås till! Apropå det, var vi och hämtade ett stort lass med gamla fönster igår... Ni kan väl gissa vad det kommer att bli så småningom?

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänker du dig en tomatkörka eller .Dom där dörrstopparna min förälskelse är total var kan man få tag på sådana .Här blev det köttfärsbullar i ugn idag ,kram Nette

Lyckoslanten sa...

Oj så vackra lövbilder i förra inlägget och dina dörrstopp är alldeles underbara!
Bröllop låter också trevligt! Mycket att gilla! ♥

nattugglan sa...

oj jisses så fina!!Jag vill också ha!!! Jaha du blir lycklig ägare av ett växthus.. ett sånt vill jag också ha!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...