torsdag 4 februari 2010

På hal is...?

...Klivet ut i bloggvärlden gick mindre smärtfritt än jag trodde! Kanske bara nybörjartur??? I min ålder (fniss) händer saker inte så snabbt längre och jag har förstås en hel massa att lära ;) Jag har insett att man behöver en hel del humor och en stor portion tålamod om man ska klara av saker. Men ändå... Nyfikenheten övervinner det mesta!



Bilden ovan är gjord på Funnywow där man kan skapa roliga och intressanta bilder.

På nåt sätt har jag tänkt att bloggen ska vara som en öppen dagbok, där jag kan lagra tankar, händelser och projekt för mig själv och andra. Jag har själv inspirerats av finfina bloggar och visst känns det litet som om man är ute på hal is :-) Min kärlek till hemmet och inredning kommer att finnas där, jag vet inte om jag har någon särskild stil, men jag är svag för allt som
jag tycker är vackert. Mycket vitt, naturliga färger och silvrigt gillar jag just nu som mest.

Nää... nu börjar snart ett favoritprogram i tv, nämligen Antikrundan... och det kan man inte missa... så HEJDÅ så länge...


Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...