tisdag 17 januari 2012

Giveaway



Dags för en utlottning i samarbete med det danska företaget RAMSIGN. Du har chansen att vinna en husnummerskylt med 1-5 siffror i valfri design (finns fem olika). Kolla in företagets hemsida! Underbara och vackra skyltar med en charmig gammeldags prägel.. Varje skylt är handgjord och unik i sitt slag!





Utlottningen pågår t o m söndagen den 29 januari kl. 21.00  

1 lott för kommentar i detta inlägg

2 lotter för kommentar + länkning med bild i din blogg

3 lotter
 för kommentar + länkning med bild + bli följare av min blogg


Lycka till!

 KRAM

12 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Jag har inte mycket tid över för bloggen denna veckan men var bara tvungen att titta in och säga kram på dig goa vän!
Raina

Vform sa...

Hejsan!
Jo tack, jag kan tänka mig att ha en 34 på mitt hus!
Tre lotter tror jag ... du finns ju i min blogglista också!
Ha en bra dag!
Kram!

Livet på Vestergård sa...

Tre lotter för mig ,tack!
Kram Kicki

alegni sa...

en lott tack!

Lyckoslanten sa...

Så bra! Tack! Då tar jag tre lotter! ;o)

Louise sa...

Ja eftersom vi ännu saknar nummerslylt på huset får jag hoppas på tur ;) tre lotter kniper jag tack!!

Liljas Corner sa...

En sån behöver jag :) Jag deltar med en lott!

Nette Cecilia sa...

Ska väl ta en lott ,men jag tänkte ge dig en award ikväll ,den finns att hämta hos mig ,kram Nette

Livingroom sa...

Deltar i utlottningen med två lotter. Hopaps jag vinner då vi inte ännu har nån fin skylt på dörren. Hittade just en passlig inne hos Ramsign.

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Tror 2012 blir ett turår, så jag önskar en lott och hoppas jag vinner

dahlkev@hotmail.com

Anonym sa...

deltar i utlottningen med 2 lotter, och hoppas förstås på en vinst :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...