onsdag 1 april 2015

April, april...


Dagens pics är redan ett par veckor gamla... fångade från en solnedgång vid havsstranden. En sån där dag då man riktigt kunde känna solens värmande strålar och våren kommande emot med stormsteg...


Första april... innebär lurigheter. Dagstidningarna bjöd på en del, undrar just om någon gick på dem?  Min man fick till det också (nästan!) imorse... medan jag höll på och drog på mig skorna kom han in från garaget och meddelade att bilen inte gick igång. Taxi var redan på väg. Jag tittade skeptiskt tillbaka och kom i samma ögonblick ihåg att det var första april... Osis! Vad jag vet har jag inte blivit lurad och inte har jag heller bemödat mig med att lura någon under dagen. 





Välkommen april ♥

2 kommentarer:

Vform sa...

Underbara bilder!
Känner känslan du säkert hade bakom kameran :)
Snart är isen borta och vi får vänta på värmen ....
Ha en riktigt Skön Påsk!!

Nette Cecilia sa...

Härliga bilder mina skämt till bloggen kom inte in pga av att vi är utan internet för tillfället så vi kör på reserven idag ,Trevlig påsk,nette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...