tisdag 21 april 2015

Ett rosa paket


Hellouhellou! Min man har ytterst god smak när det gäller!! Med hem från Amerika hade han en present till mig, parfym från Victoria's Secret "Bombshell" och den doftar alldeles gudomligt! En härligt rosa glasflaska likt en söt karamell som man kan njuta av riktigt lääänge... Dottern fick nya NIKE-skor och en t-shirt med I ♥ NY





Jag hade mer än fullt upp i helgen... skolbänken kallade från fredagkväll till söndagkväll med ett inslag av begravning i lördags också. Min mans mormor blev hela 102 år gammal innan hennes krafter tog slut. Nu har naturen tagit ett stort kliv mot våren. Vårblommor kikar fram och buskar börjar grönska...  Efterlängtat!

1 kommentar:

Lyckoslanten sa...

Jag skulle nog inte ha något emot att få ett sådant rosa paket! Dagarna flyger iväg och du har haft mycket på agendan. Ha en fortsatt fin vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...