torsdag 16 april 2015

Väderpåhitt


Jag lovade ju att visa bilderna som jag tog en tidig påskmorgon då dimman låg tjock över land och hav. Jag tycker att de gör sig bättre och mer dramatiska som svartvita. Inte för att det finns så mycket färg i naturen heller i övergången mellan vinter och vår...





I början på veckan chockade naturen med en vintervit värld och oplogade vägar. Följande dag var dock det mesta försvunnet. Jag vill ha vår!!! Idag har jag varit hemma, slog mig gul&blå i morse när jag voltade i trappan på väg ut. Svartisen hade lagt sig på trappstegen och vips... det gick ju bara inte att ana! Men tur i oturen är inget brutet eller så... bara några blessyrer och de repar väl sig så småningom... Min man kom hem från arbetsresan till Amerika på eftermiddagen också. Skönt att familjen är samlad igen ;O)

Kram på er!

1 kommentar:

Vform sa...

Tänk hur fina bilder av dimma kan bli! Här om dagen va jag ut i dimman också ... meeen ... :(
Ha de gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...