torsdag 14 maj 2015

Fotoresa


Det har redan gått två veckor sedan jag sjöng in våren tillsammans med vårt glada fotogäng. Fyra fina dagar blev det tillsammans med dagliga utflykter till närliggande smultronställen vid kusten. Höga kusten kan trollbinda själen med sin kuperade natur, insjöar och klippor vid stränderna.


Vårblommornas prakt lyste i backar och skogar. 





Porlande vårbäckar 





Vi bodde på hotellet i Mannaminne/ Nordingrå. Jag har besökt stället en gång förut men då var det vid bästa midsommartid. Vår fotoworkshop hölls av naturfotografen Magnus Lindbom (klick) och han kunde verkligen leverera både goda fototips och erfarenheter! Jag har jobbat idag, antar att de flesta har varit lediga denna helgdag, men istället får jag en ledig dag imorgon. På lördagsmorgon bär det av till Umeå igen med färjan på kombinerad hotell/shoppingresa med några arbetskamrater och vänner. Tror inte jag har upplevt så här intensiv majmånad någonsin tidigare, nästan alla kvällar och helger är bokade för program.

Kram till er!

2 kommentarer:

Vform sa...

Underbara, härliga bilder från ett av mina favvoställen också!
Jo ibland känns det som att tiden inte räcker till ... den bara rusar iväg!
Trevligt att du gav dig tid at dela med dig av dina fina bilder!
Ha de gott!

nattugglan sa...

Javisst är det vacker där vid högakusten..Vår dotter bor i Docksta, det är ju inte långt därifrån till Nordingrå. Jättefina bilder!!! ha en bra shoppingdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...