söndag 28 mars 2010

En kort söndag




Jag kan inte låta bli och visa litet mera bilder från Lappland. Idag har det varit så grått och trist och t.o.m regnat en hel del, så jag tycker det är förlåtligt om man drömmer sig bort till mysigare trakter ;0)


Jag var extra flitig med kameran där så jag har hundratals bilder att välja mellan. Det är ganska tidskrävande att gå igenom bilder och arkivera dem, vilket jag vanligen är rätt dålig på. Men det skulle i det långa loppet spara utrymmet på hårddisken...


Imorgon väntar så en ny arbetsvecka. Dagen idag har känts extra kort i och med att natten blev en timme kortare (suck) Vi har haft gäster och så var vi ut och åt middag på restaurang. Jag valde en maträtt som är en klar favorit, nämligen pepparbiff.

Önskar en bra vecka för påsken närmar sig!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...