torsdag 11 mars 2010

Gammalt skåp

Hela veckan har varit helt busy för min del. Jag har varit på två kvällskurser och ryggmassage förutom jobbet och loppisbordets skötsel. Igår såg jag inte ens dottern på hela dagen, väckte henne på morgonen och pratade i telefon med henne senare på dagen. Hon sov sött när jag äntligen kom hem. Det blir intensivt med dessa kurser en månad framåt ungefär. Men oj, så kul det är att lära sig litet nya saker och träffa nya bekantskaper! Det är åratal sedan jag har varit på en kurs senast.



Så här ser skåpet ut som vi hämtade från mina föräldrar. Det har stått i mitt rum medan jag bodde hemma. Det är egentligen mammas en släkting som har gjort skåpet och det fanns redan hos hennes föräldrar när hon bodde hemma, så det är åtminstone 60-70 år gammalt. Jag har litet funderat på om jag ska måla den guldfärgade dekorationen grå eller brun istället. Skåpet passar perfekt utmed ena väggen i vårt sovrum.

1 kommentar:

alegni sa...

jättefint skåp! vi har sålt nästan hela inredningen från svärmors hus i vinter. vissa möbler hade jag velat ha, men vi har inte rum för dem, så det var bara att låta dem gå. de hade inte gjort någon nytta i det tomma huset längre...
ha en trevlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...