söndag 7 mars 2010

Snöliv och litet annat plock...



Här har det skottats snö flitigt de senaste dagarna, i synnerhet från taken med god hjälp av svärfar. Jag är själv mycket höjdrädd och klarar just och just av att stå på en pall så jag har besparat mig från denna uppgift och tryggt tittat på (fotat) från marknivå.


Ännu finns otroliga mängder snö kvar på gården men det finns ingenstans att skuffa undan den heller... Och som om det inte vore för litet av den varan så har det snöat idag också! Helgen har gått åt till att prissätta saker och föra till loppisförsäljningen. Jag har på sistone fyndat så mycket att jag måste göra mig av med nåt också.



Senaste loppisfyndet är den här fina tvättpåsen. Jag gillar starkt den fina brodyren, önskar själv att jag kunde brodera så här ;0) Vilken tur att det finns loppisar där man kan göra sådana här fynd!


Igår kväll hämtade vi ett spegelskåp från mitt föräldrahem. Det har en gång stått i mitt flickrum och nu får det flytta hem till oss. Hmmm... jag visar det senare i ett annat inlägg.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...