torsdag 18 mars 2010

Möbelaffär



Dags att visa förra helgens inköp ;-) Soffbordet är vitt precis som det gamla bordet, som var ovalt med rundade kanter. Det här är däremot kantigt och avlångt. Jättenöjd, faktiskt! Bordet kostade inte så mycket så man får hoppas att det håller en tid också, både i färg och konstruktion!!!



Det andra köpet var ett litet vitrinskåp, som sist och slutligen blev placerat i vardagsrummet också. Jag tyckte att det inte passade så bra in där det skulle ha varit meningen från början.



En byrå flyttades istället undan till övre våningen. Bordet och skåpet är gjorda av samma tillverkare så de passar ihop. Tacksamt med litet mera plats för prylarna också *fniss*



Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Gugi. Tack för din hälsning. Jättefint bord, det var fint med glasskivan. Skåpet passade fint till.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

alegni sa...

vilka fina inköp! fanns det något likanande bord fast utan glasskiva där? jag är på jakt efter ett sådant, men hittar inte det jag vill ha.
trevlig helg!

Tigris Predikantan sa...

Fint blev det! Själv behöver jag möbler att gömma mina saker i! *ler*
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...