måndag 28 juni 2010

Happy Birthday!


Hej bloggvänner! Vardagen har återgått till det normala... NOT! Jag har en lång skön semester framför mig... Imorse blev det dock tidig väckning då min dotter fyllde 11 år. Det ska uppvaktas på säng med saft och tårta och förstås presenter i massor ;O)

Hon hade visst legat vaken sedan klockan sex på morgonen och väntat på att det skulle börja hända något!?! Medan en trött mor vackert sover vidare på sin bästa nattsömn...

Grattis på födelsedagen!

Det har kalasats flera dagar nu. Dagen till ära var vi och åt pizza och sedan var vi och spelade minigolf. Jag försökte ta lärdom av en riktig mästare som gjorde hole-in-one ett efter ett men det lyckades inget vidare. Det är bara att konstatera att man inte är riktigt skapad för klubbsvinget ;O)

Ha en trevlig vecka!


2 kommentarer:

Käranån sa...

Ett stort Grattis till dottern!! Minigolf är inte riktigt min starka sida heller...men att äta pizza går desto bättre...

alegni sa...

försenade grattisar till elvaåringen!
vilket ljuvligt kaffebord. där borde man ha varit med på ett hörn ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...