tisdag 15 juni 2010

Lantlig charm - Vilken skatt!


Ååh, så jag har väntat och längtat (som många andra bloggare) på inredningsboken Lantlig Charm gjord av Anette Hjerpe och Katarina Nilsson. ÄNTLIGEN... hittade den idag hem till mig!

Det blev en kaffekopp ute i solskenet med en njutningsbar lässtund...

Boken innehåller helt underbara bilder och inte så mycket text. En bild säger mer än tusen ord... Jag har alltid gillat att studera bilder så det här är en bok helt i min smak och jag kommer att vårda den som en skatt!


I boken finns flera fina recept, som jag nångång ska baka. Väljobbat från första till sista sidan!


6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Oj, du har den redan. Den står högst på min önskelista just nu :)
Så fina foton du tar!!
Ha det gott. Kram Kicki

Lycka är ~ Onnea on sa...

En bok jag drömmer om..säkert värd att köpa!
~Marita~

Käranån sa...

Det är många som säger att den är helt fantastisk, den kommer att bli min nån dag också. Jag tittar mera på bilderna än läser en massa text, speciellt i en sån bok, den ska man bara avnjuta med en kopp kaffe i solskenet...

alegni sa...

den ser så fin ut, den där boken. synd att du inte kunde komma på bloggträffen, du kunde ha visat upp boken för oss andra ;)
ha det gott!

Fröken Tindra sa...

Vilken fin blogg du har! Kul att du hittade till mig och ville vara med i tävlingen.
Den där boken förstår jag måste vara något speciellt när så många har väntat på den. Njut så mycket du bara kan av den.
Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Visst är den helt ljuvlig nya boken, så underbara foton. Den kommer man och titta i ofta. Jättefin kaffekopp hade du också, så fint med violmönstret.
Ha en bra junidag
Kram till dig
AnnaMaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...