måndag 20 september 2010

Vinnare av tävlingen och Award


Dags att avslöja vem som är vinnaren av den fina berlocken i min tävling! Tack alla snälla som ville vara med och delta!! Jag skulle sååå gärna ha velat att ni alla skulle få vinna. Det är ni verkligen värda! Men... som sagt... dottern fick äran att dra vinnaren sent omsider igår kväll och... Det blev Lisa Matilda med sin blogg LisaMatilda som vann! Stort GRATTIS! Maila mig din adress så skickar jag berlocken till dig!

Jag tackar för awarden som Kicki med bloggen Livet på Vestergård har nominerat till mig. Trevligt! Den går ut på att man ska berätta tre saker som ligger en nära hjärtat och till sist visa en favoritbild ur eget arkiv.

Närmast mitt hjärta ligger min egen familj, släkt och vänner. Favoritbilden är tagen ur sommarens semesterbilder föreställande en käck trähäst. Jag blir glad inombords när jag ser denna bild för den påminner om en trevlig semesterresa som vi gjorde. Hästen vill liksom med sin uppenbarelse säga att här gäller nya mål och drömmar. Upptäcka nya saker och gå vidare på livets stig är en viktig sak att komma ihåg.

Sedan gäller det att skicka awarden vidare till fem bloggare och jag ger den i min tur vidare till:



Ha en riktig trevlig kommande vecka alla som kikar in här hos mig!


11 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tackar så hjärtligt för awarden!

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
GRATTIS till Awarden! Tac för en gin tävling Har en fin vecka!
Kram Sirpa

STENLYCKA sa...

Tack snälla du skall fundera på vilka tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.
Kram Raina

Livet på Vestergård sa...

Grattis till vinnaren!
Roligt att du ville ta emot awarden.
Vet du i lördags trillade poletten ner och jag kom underfund med vem du är :)
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din vinnare, lyckost som vann den söta berlocken. Och tack till dig för en jättefin tävling.
Grattis till din Award, det var en fin häst.
Varm kram
AnnaMaria

Lyckoslanten sa...

Grattis till vinnaren! Och grattis till mig som har fått en award av dig! Jag ska försöka lägga upp den snarast möjligt!
Pentik jag nämnde finns vid Juustoportti. Vi brukar alltid pausa där.
Ha det bäst! ♥

Ps. Du spelar mina favoriter! :o)

Anna-Lena sa...

Grattis till vinnaren och samtidigt får jag passa på och gratulera dig till din fina award! En trevlig sådan. Hästbilden var rolig!

Kram Anna-Lena♥

LisaMatilda sa...

Vad glad jag blev över att ha vunnit! Har skickat ett mail till dig nu.

Grattis till din award!
Kram

Sanna - My Blueberry House sa...

Hejsan hoppsan!

Grattis till awarden och tack för att du skickar den vidare till mig! Rolig häst du har fotat.

Grattis till vinnaren som vann berlocken!

Trevlig kväll Gugi!

-Sanna

PS. Skön musik :)

Käranån sa...

Grattis till vinnaren!
Tack för att du tänkte på mig med Award, men jag har en "Awardfree-blog". Tack iaf :)

Min plats i solen sa...

Hej Gugi!

Grattis till LisaMatilda och grattis till dig och din välförtjänta award! :)

Ha en fin kväll!
Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...