fredag 21 december 2012

Årets kortaste dag


Nu står granen grön och grann i stugan... en barrfri sådan. Den har stått oanvänd i minst tio år i förrådet... Kanske det tar tio år till nästa gång? Jag njuter i varje fall av äkta vara om vi säger så, lukten av barr kan inte jag stå emot ;O) Det om något är JUL!  Lite plåster på såren fick jag då jag fyndade en gammal låda med glaskulor på loppis... ♥


Årets kortaste dag blev solig och fin... men kall. Brr, det har visst utlovats hela julhelgen?  Känns skönt att veta att dagarna hädanefter bara blir längre och längre. Ljuset återvänder! 

4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Fint fotoväder idag om bara tiden medgett det ,vilka fina kulor du fyndade ,kram Nette

Bea sa...

Lycka att fynda gamla glaskulor!
Hoppas du får en riktigt God Jul /Bea

Livet på Vestergård sa...

Gamla julgransprydnader är så fina tycker jag!
Vilken tur att vi nu får vänta på ljusare tider. Ha en fin helg!

Käranån sa...

Vackra julgranskulor du har fyndat! Önskar dig och din familj en GOD JUL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...