tisdag 3 maj 2011

Huvudbry?


Halloj! Ikväll har jag varit på ryggmassage och jag känner mig fortfarande som om jag skulle befinna mig i en annan värld. Det är bara så avkopplande och skönt! Allt som oftast brukar jag slumra till sömns när jag ligger där på behandling ;O)  Jag får väl tänka att det är desto effektivare att slappna av till 100 %...


Annars är mitt största huvudbry en kaffeservis för 8 pers som jag kom hem med från loppis. Jag behöver absolut inga fler koppar och ännu mindre har jag rum med dem! Det gick inte att lämna dem kvar på hyllan om ni förstår vad jag menar? Bara 5 euro för hela servisen... fint engelskt porslin... Alltså det måste bli till att få in den i köksskåpet ;O)



En vit madonna av finaste porslin har också kommit i min ägo. Även den är fyndad på loppis för 2 euro.



Rosenkransen är ett loppisfynd från ifjol.

Vi ska hoppas att värmen återvänder till oss. Det var ju inget litet spratt naturen bjöd på för en dryg vecka sedan! Fort blir man bortskämd ;O)

Ha en fortsatt bra vecka!


11 kommentarer:

Bea sa...

Trevligt att fynda på loppis och klart det skall med hem sånt man inte kan slita sig ifrån :)
Vackert du fann!
Hoppas du får en fortsatt fin vecka! /Bea

Fröken Tindra sa...

Vackra saker du fyndat! Hoppas att du hittar plats åt servisen.
Kram!

Nette Cecilia sa...

Kl 8 imorgon bitti är min ryggmassage ,jag brukar inte somna ,det brukar göra för ont ,snygg servis du hittat,kramis Nette

Bittan sa...

Haha ,du hittar säkert plats, såklart man inte kan motstå "lite" nya koppar även om skåpen är
överfulla :-)
ha de gott i kylan
kram Bittan

En vacker vardag sa...

Vilka fina fynd!! En servis för 5 euro kan man ju inte tacka nej till :-)

Ha det gott!

Sanna - My Blueberry House sa...

Hejsan Gugi,

Jag förstår precis vad du menar hihi ;) Inte kan man gå ifrån sånt fint porslin inte! Det är verkligen kvalitétsloppisar du besöker och billigt också!

Skönt med massage, det var åratals sen jag fick en. Tänker att jag borde boka tid men det blir ju aldrig av...

Hoppas vädret vänder. Visst vänjer man sig fort!

Kram Sanna

Livet på Vestergård sa...

Fina fynd! Madonnan hittade verkligen sin rätta plats.

nattugglan sa...

klart du måste ta med den servisen..den va ju så fin.! Ryggmassage är underbart..jag skall oxå snart på det,/kikka

Vform sa...

Ååå ... så fina och billiga saker du fyndat!
Madonnan var ju härlig!
Jovisst ska man njuta till hundra procent vid vissa tillfällen :o)
Ha en trevlig kväll!

Louise sa...

Ja ibland bara MÅSTE man röja rum i något köksskåp för sina nya fynd! ;)

Unknown sa...

hej!
jag beundrar er alla som hittar dessa fina saker på loppisar! själv går jag runt och tittar, lyfter på saker, vänder på dom, funderar och lägger tillbaks dem. jag tror jag inte är född med loppis-ögon för jag ser inte möjligheterna...
susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...