lördag 7 maj 2011

Kvällspromenad


Igår kväll på min kvällspromenad hängde kameran med. Mulet och trist väder och ganska kyligt i luften var det... En och annan regnskur kom över också.


Det är ännu inte mycket som grönskar men nu har det lovats värme över helgen och början av nästa vecka så naturen kommer formligen att explodera med härlig växtkraft!! 



Gulligt vackra är de just nu, ulltussarna som har slagit ut i blom ;O)


Här tittar solen fram på klarblå himmel denna morgon. Idag väntar frissabesök och så ska jag på fotoutställning. Det blir intressant!

Ha en trevlig helg alla! Imorgon firar vi mammorna!

4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Det ser ut att bli riktigt vackert idag ,tyckte att gräset såg grönare ut när jag såg ut genom fönstret ,trevlig morsdag till dig ,Nette

Unknown sa...

Oj, är det morsdag i morgon...?
Vilka fina bilder, så här har man inte sett dem.
Blir det varmt nu, så kommer det att grönska.

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Lyckoslanten sa...

Här var dimmigt i morse, men nu är det finfint! Som jag undrade vad den första bilden föreställde när jag såg den i blogglistan. Verkligen häftigt med närbilder. Du är verkligen en riktig fotokonstnär!
Ha en skön dag! ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Gillar verkligen dina foton ! Vackert som små konstverk !
Ha en fin morsdag !
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...