måndag 3 januari 2011

Årets första måndag


Hej svejs! Hoppas att ni har haft en fin måndag! För mig har det känts som en väääldigt lååång dag  och en helt typisk måndag...

I det här inlägget tänkte jag visa litet silvriga bilder. Det hör ju nyåret till... Den stora kotten har ni sett flera gånger tidigare också. Den hänger med ännu ;O) Jag gillar att fota den från alla möjliga vinklar och vrår (fniss)

Ljus kan man inte få för många av under vinterhalvåret... Fast nu går vi mot ljusare tider och det är så SKÖÖÖNT!!

Idag kom förresten en försenad julklapp till dottern med posten. Snacka om försening!  Paketet skickades från nätfirman flera dagar innan jul så det kunde nog tillskrivas postens slarv. Bättre sent än aldrig! Dottern var förstås jätteglad för dagens klapp också ;O) Nu ska jag gå och kolla in det nya Wii-spelet när hon spelar och sedan tror jag det blir en tidig tupplur... Känns som det skulle behövas så här efter nyårsfirandet! Dygnsrytmen har visst tagit litet stryk ;O)

Ha det gott!

8 kommentarer:

lyckobo sa...

Så fina silvriga foton,kotten har jag nog missat i tidigare inlägg :) Ja,så börjar då vardagen lunka på i sakta mak, men nu får vi se fram emot vintersemestern! Roligt med klappar i efterskott också, fick en gång en julklapp av min mamma runt midsommaren som hon glömt i ett skåp,hah!

alegni sa...

jättevackra bilder, men jag är inte alls förvånad. man vet att ögonen får godis så fort man klickar in sig här.
god fortsättning på det nya året! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina foton du tagit, och så vackert med dom mönstrade vita ramarna. Här har det börjat snöa idag, bara vräker ner massor med snö!
Ha det gott
Varm kram
AnnaMaria

Ord och Känsla sa...

Skrev inlägg igår, två ggr, men de verkar inte ha fastnat! Jag tycker du tar så fina kort och att din blogg är underbar!!
Jag återkommer snart igen...

Kram Helena

C. Tvillingmamma sa...

Gillar nya headern skarpt,även om den förra var min klara favvo :)

Lyckoslanten sa...

Å du är så duktig att byta header. Mina söner påpekade att jag borde ändra, men det går trögt. :o) Fint att hon fick paketet dottern, senare än aldrig! Jag har tydligen legat rejält på minus när det gäller sömnkontot hela december. Sover in en del nu. ;o) Ha en skön trettondagshelg om jag inte hinner förbi! ♥

Anna-Lena sa...

Åh, så vackra bilder. Vilken underbar kotte! Ja, vilket slarv men det kan förstås vara roligt att få något lite i efterskott när man det minst anar.

Ha nu en riktigt fin trettondagshelg!

Kram Anna-Lena

STENLYCKA sa...

Stora Kramen till dig, önskar dig en skön Trettondagshelg!
Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...