fredag 7 januari 2011

Mera rött...


Hoppas ni står ut med ett riktigt rött inlägg idag!? Jag fick en blomkorg full med amaryllisar och hyacinter till jul. Nu i veckan har den blommat som bäst...

Anledningen till mitt röda inlägg är den här löparen i säckväv med äppel gjorda av filttyg. Den har min kära man gjort i barndomens dagar ;O) Under nyårshelgen var vi på middag till svärföräldrarna och då fick han denna raritet med sig hem.


Jag visste inte att han hade dolda talanger (fniss) Den är otroligt vacker i sin enkelhet. Nu tror jag att det hittas en del ogjorda hantverk litet här och var som det går att sätta nålen i...;O) Och nästa jul får nog löparen en plats i blickfånget... Jag lovar!

Ha en skön fredagskväll!

11 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Männen har många dolda talanger, Kram Nette

Livet på Vestergård sa...

De där stygnen ser så jämna och vackra ut så visst har han talang :)
Kram Kicki

Ord och Känsla sa...

Så fint så, alla kan om man bara försöker. Syslöjd var mitt sämsta ämne!!

Ha en skön kväll!

Kram Helena

C. Tvillingmamma sa...

:)

Bittan sa...

Vilken pysslig man du har. Perfekt om du vill ha nåt sytt att sätta honom i arbete :-)
Ha en mysig helg vännen.
Kramar Bittan

Så Vitt Jag Vet sa...

Fina foton du har.
Och en kunnig kar(l).....
Kraam
Sanne

Jessica sa...

Nu får du börja sätta honom i arbete ;)Jag blev också sugen på glass där i tidigare inlägget :))

Sanna sa...

Hej Gugi,

Rött är fint året om. Blir det din man som broderar kuddar framöver nu då...*fniss* Gullig duk :)

Kram Sanna

Lilja's Corner sa...

Det var ju jättefin design på den löparen, inte kunde man tro att den var x år gammal ;)

Hoppas du har en skön helg!

Anelias hantverk sa...

Häftig löpare som han gjort!
Trevlig helg!

Lyckoslanten sa...

Ja det var fint sydda langettstygn! Jag har också min mans våffeltygssömnader i skåpet. Inte illa!
Ha en riktig skön helg! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...