fredag 16 mars 2012

Helgfint

Gokväll på er! Fredagsmys väntar... eller hur? Här blir det slappa tag i soffhörnan med TV:n. Dottern har varit hemma från skolan hela veckan.. magsjuka denna gång... men nu ser hon allt piggare ut så jag hoppas innerligt att det är över för i vinter!


Till helgen görs det fint med blommor på bordet.. Jag ska nog ta mig en tur via Plantagen imorgon och se mig om efter lite vårfint och fagert att vila ögonen på ;O)

Jag önskar alla som kikar in en riktigt fin och mysig helg!

3 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Gokväll!

Men åååh så fin header! Skönt att "vårstäda" lite även på bloggen eller hur? Magsjuka - urk! Peppar peppar så är vi skonade än så länge men, bästa kompisen i dotterns klass insjuknade i veckan så man vet aldrig! Blä blä.

Är sååå sugen på att börja plantera ut lite lökar i urnor och krukor men jag försöker hålla mig en vecka till. Det vankas snart födelsedag här och då vill jag ha det fint på förstukvisten :)

På lördag blir det lite av varje. Kör ett litet styrketräningspass på morgonkvisten. Sedan blir det en liten loppisrunda och greja lite hemma. Söndagen vigs åt dotterns innebandy-match i Linköping, shopping (får passa på när man är i "stan") och så ska vi hälsa på min lillebror som skadat sitt knä och ligger på sjukhus. Aldrig tråkigt här inte! ;)

Ha en fin helg Gugi!
Kram Sanna

PS. Hoppas snötäcket gett med sig litegrann..?

Nette Cecilia sa...

Fina tulpaner ,fotade också sådana ikväll men dom får komma på bloggen en annan dag.Inte kul med magsjuka .Har tänkt på plantagen många gånger dom senaste veckorna men tiden räcker liksom inte till .trevlig helg ,Nette

Bea sa...

Trist med magsjuka, hoppas det är över och ni får njuta av helgen!
Fin tulpanbukett!
Kram /Bea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...