fredag 19 november 2010

Årets julpryl nr 1

Helgen närmar sig! Så skönt! Häromdagen anlände ett paket med posten. Jag hade klickat hem varor från postorderföretaget Ellos. 
 Paketet innehöll nya julpanelgardiner, påslakan, kuddöverdrag och så det här nätta fatet. Det blir perfekt på julbordet med nötter, godis eller annat mumselimums...

Det är min första inhandlade julpryl inför denna jul och säkert inte den sista heller ;O) Hur man än försöker göra är det alltid något nytt som hittar vägen hem till julfirandet.

Ha en skön och avkopplande
mysfredag! Vi ses snart igen!

8 kommentarer:

Vform sa...

Åh, vilket lju(v)ligt fat!
Det där gillar jag också :)
Jo nu börjar det ...

Ha en fin helg!

Livet på Vestergård sa...

Snyggt fat till julen! Snart, snart är det dags att börja ta fram julen :)
Ha en skön helg! Kram Kicki

Annelis hantverk sa...

Oj så vackert julfat med en den söta tomten på!
Ha en skönt veckoslut!

Louise sa...

Jättenätt fat! ja är det inte konstigt..precis som du säger så hittar det alltid nya julprylar hem...men inga gamla försvinner? :) Skön helg!

C. Tvillingmamma sa...

Söt liten julgumma...fina drag.

basiclabelSweden sa...

Vilken fin julfat, och tack så mycket att du tittade förbi hos mig ;) Jag har redan börjart med att samla julsaker haahhaah... kan inte låter bli.

Önska dig en bra helg&kram från Ö

Anna-Lena sa...

Heja Ellos! Vilket fint fat du fått hem! Det har jag helt missat.

Hoppas att du får en skön helg!

Kram Anna-Lena

Rosor och ruiner sa...

Vilket fin litet fat du har fått tag på, och fina kanelbullar!
Kul att du hittade till min blogg och vill vara med i utlottningen, lycka till!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...