måndag 1 augusti 2011

Om jag var liten...


... tjej på nytt skulle jag vilja ha ett rum i skiraste rosa...


... en dörr att måla på...




... fylld med de vackraste färger i rosa, cerise och vitt...


... gosigaste nallen bredvid huvudkudden...


... pysselprojekt nära till hands...


... sötaste Maileg-kaninerna i en egen vrå...


... en lekstuga med stil...

... och sängen bäddad för rosa drömmar...


Tack för att du tittade in!

Gugi

P.s. Alla bilder i dagens inlägg är fotade på bostadsmässan ;O)

9 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Ja när man ser så mycket vackert så förstår jag dig. Vilken dröm för en liten tös.
Fortsätt och dröm dig bort!

Nette Cecilia sa...

Det var minsann rosa drömmar ,kramis ,Nette

Louise sa...

Yes, me too ;)

En vacker vardag sa...

Fina bilder. Visst är det härligt att man har något på "drömkontot" också. Vardagen blir så mycket trevligare då.

Ha en fin vecka! Kram

Lyckoslanten sa...

Håller med! Du fick mig att börja filosofera över om den rosa färgen alls fanns i sinnevärlden när jag var liten? :o) Var den ens uppfunnen? Måste forska i det där... Gillade också de rosa rummen på bostadsmässan! ♥

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Gugi,

Sött som fluffigt rosa sockervadd! Snygg färgkombo, ser ett stänk orange och rött ibland de rosa nyanserna. Fick mig att fundera över vad Lyckoslanten filosoferar över. Hm.. född på sjuttiotalet, så tapeten gick i brunt och gult... med röda trämöbler haha tjusigt värre!

Tack för den sockersöta drömmen :)
Kram Sanna

StrandviksVillan sa...

Hejhej!
Så många härliga bilder ifrån mässan! Vi ska åka dit denna vecka nån dag, men jag har tänkt lämna kameran hemma för att bara kunna gå runt och njuta. Nåja, kanske den lilla kameran får följa med ifall vi ser nåt vi vill komma ihåg ;)

Min dotter har ett rosa rum, men det har hon tröttnat på. Får se om jag ser nåt inspirerande som kunde passa henne på mässan.

Må så gott!

Liljas Corner sa...

Trevligt med bilder från bostadsmässan! Den ser ut att vara bra i år. Inte så sterilt som det ofta brukar vara. Vi ska dit nu i slutet av veckan...

lyckobo sa...

JAAAA, varje prinsessas drömrum måste det ju vara! Fast mitt såg ju inte alls ut sådär... ;)

Ha det gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...