måndag 30 april 2012

Festfin till Valborg


Dags att damma av studentmössan då... En gång om året ska den fram när våren äntligen sjungs in!


Några nya plagg till vårgarderoben har jag shoppat. Underbara Love lace tunikan från danska Cream är en storfavorit till vårens alla fester som väntar!
Till den en annan favorit i form av ett silversmycke med pärlor och matchande armband runt handleden!

Klickade även hem Shania dress blue water, även den från Cream som har mina absoluta favoritplagg ♥


Pssst... Ha nu en jättefin Valborg alla som kikar in!

6 kommentarer:

alegni sa...

oj, vilka vackra plagg du klickat hem!
önskar er en mysig valborg och första maj. jag tror min mössa får ligga kvar i låddan även i år... ;)
kram

Så Vitt Jag Vet sa...

Härliga kläder du skaffat! Blir genast festligt med så fina kreationer !
Glada vappen !
Kraam
Sanne

nattugglan sa...

glada vppen till dej. Vilka fina tunikor du har köpt...halsbandet va oxå fint.. jag har ingen studentmössa att damma av..Men inte gör det nå.. jag är lika glad för det.

Vform sa...

Tack, detsamma till dig!
SÅ FIIIN ...

Nette Cecilia sa...

Du har en romantisk vårgarderob ,Trevlig valborg ,Nette

Annelis hantverk sa...

Jättefina vårplagg du klickat hem, passar ju perfekt till studentmössan!
Trevlig valborg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...