söndag 16 maj 2010

En häst i min smak...


Vid det här laget kan ni säkert gissa vart jag har varit idag... Jo, loppis förstås...
Och där på understa hyllan stod den... Det var kärlek vid första ögonkastet...*fniss*

Den finaste trähäst jag någonsin har sett... grå till färgen (en stor färgfavorit hos mig) och lagom rufsig man... Tjohoo!!

Egentligen var jag på väg till Plantagen fast det blev en avstickare på vägen... ;O) Jag inhandlade litet sommarblommor och kollade in växter till en ny rabatt som vi håller på med... Svårt val det där med växter faktiskt!

Det har kommit regnskurar idag. Riktigt uppfriskande i sommarvärmen... Grönskan har slagit till med rekordfart. Min man hämtade bensin till gräsklipparen och tänkte klippa gräs för det har vuxit de två senaste dagarna så det har knakat ;O)

Njut av veckan som kommer kära vänner!


2 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Jag förstår att du blev förälskad i den hästen! Riktigt stilig och charmig :)
Värmen fortsätter och naturen frodas - härligt!
Ha en fin dag!

emilias gömmor... sa...

Underbart vacker häst! Förstår att han fick följa med hem!

Kram Mimmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...