söndag 23 maj 2010

Gammal gård och trädgård


Istället för att sitta framför tv:n igår kväll åkte min man och jag på en utflykt till grannbyn och ett museumområde där.

Vädret var så där behagligt precis som en försommarkväll ska vara... Hit brukar vi komma åtminstone ett par gånger varje sommar.

Det är så rofyllt att strosa runt bland alla blommor i trädgården och titta på alla de gamla husen och byggnaderna. I den 100-åriga trädgården finns en rad fina gamla växter och mormorsblommor.

Till sist åkte vi till havet och njöt av riktig havsluft... Kan det finnas nåt bättre?

Jag har haft en riktig skön semestervecka... vädret kan man ju inte klaga på ;O) Ha en fin kommande vecka alla ni som kikar in till mig och tusen, tusen tack för kommentarerna! Det gör mig så glad ska ni veta!



4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Oj så vackra bilder!!
Vi har haft en gärdesgård runt vår tomt förr men den tog skada av storm för flera år sen så vi tog bort den. Nu pratar maken om att vi ska göra en ny, så vi får se hur det blir.
Ha en bra kommande vecka!

Mli sa...

Jag får verkligen hålla med min mor där! Verkligt fina bilder, speciellt den översta tyckte jag om!

Vit som snö sa...

Underbar miljö o så vackra bilder! Betydligt bättre än att hamna framför tv:n:)
Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
Kram Cilla

alegni sa...

du tar så otroligt fina bilder, gugi!
vad mysigt det där stället ser ut att vara.
ha en fin ny vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...