söndag 9 maj 2010

Morsdagspresent



I morse blev jag väckt med kaffe och tårta på sängen... Dottern hade gjort ett fint morsdagskort i skolan och så fick jag ett härligt frukostset med mugg och skål i morsdagspresent. Setet är gjort hos Kultakeramiikka och har gulliga hjärtan runt omkring. Det går att använda i mikro, ugn och diskmaskin.

Visst smakade frukosten extra god denna morgon!


Vi åkte redan på förmiddagen till mina föräldrar. Senare på dagen bjöd vi dem på morsdagslunch på ett matställe ungefär 30 km från hembyn. Vi kom hem först mot kvällen. Hela dagen har det regnat där vi befann oss. Men i kväll har solen tittat fram här hemma och värmt riktigt ordentligt... Vi har varit ute och gjort litet trädgårdsarbete och njutit av den fina och lugna kvällen. I sådana här ögonblick önskar jag att man kunde stanna tiden ;o)


4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Vilken underbar morsdagspresent du fick!
Jag förstår att frukosten smakade extra god :)
Ser att du också har fått ett härligt bokpaket från AdLibris.
Ha en fin start på ny vecka! Kram Kicki

Käranån sa...

Vilken fin morsdagspresent du fått!! Du har haft en bra dag, precis som jag :)

Kamomilla sa...

Ett sånt sött set du fick! Jag fick vitsippor och ett "presentkort" med befrilese från alla dagens hundpromenader. Istället fick jag lata mig och se på inredningsprogram hela förmiddagen! :)Min bästa morsdag det!

alegni sa...

vilken trevlig morsdag du fick, för att inte tala om presenten du fick. den är jättefin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...