fredag 4 februari 2011

Bloggjubileum


Hej söta! Tänk att min blogg fyller exakt ett år idag ;O) Det  har blivit över 240 inlägg och en massa nytt grått hår på hjässan... Nää, nu skojar jag! Det har varit enbart roligt och givande att få ta del av bloggvärlden! Tack för alla besök och fina kommentarer! Utan er skulle denna färd vara så mycket tråkigare, mödosammare och fattigare på alla sätt...

Det här ska naturligtvis firas med en liten utlottning! Tävlingen pågår t.o.m vändagen dvs. 14 februari. Alla är välkomna att delta genom att lämna en kommentar för en lott. Om du vill öka dina vinstchanser (två lotter) kommenterar du och länkar med en av ovanstående bild på din blogg. Givetvis kan du som inte har blogg också delta genom att kommentera anonymt eller skicka mail.

 Vinsterna består av två hjärtan: ett stort hjärta med texten Vårt smultronställe att hänga på en dörr eller vägg och ett smyckeshjärta av muranoglas med ränder i svart och grått. Jag tänkte som så att den vinnare som dras först får välja vilken vinst som hon/han vill ha.

Välkomna med och lycka till! Här fortsätter vi fira dagen med Runebergstårtor och kaffe ikväll!
Trevlig helg till er alla!

51 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vad roligt med jubileum och god tårta!
Jag vill gärna vara med och hoppas på att vinna ett av dina fina priser.
Länkar också från min blogg;)

Ha en fortsatt skön fredagkväll!
Kram Helena

Lyckoslanten sa...

Grattis till ett åringen! Du har verkligen varit flitig och jag är glad över att våra bloggar möttes. Faktiskt tänkte jag av en speciell anledning på dig idag :o) Jag tar två lotter och önskar få ta del av många fler inlägg!
Här har vi köpt fler Runebergstårtor morgondagen till ära! ♥

lyckobo sa...

Jaaa måååå den leeeeva.... Grattis till 1-åringen!!! Tänk, våra bloggar är nästan lika gamla, vi firar i april(tror jag..;))
...och visst deltar jag i utlottningen!

Ha en skön föddishelg!

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till 1-åringen ! Jag vills såklart vara med om utlottningen och länkar.....
Många inlägg har du hunnit med, så nu går det av bara farten så får vi vara med om fler...
Kraam
Sanne

Fröken Tindra sa...

Grattis till ett år i bloggvärlden! Visst är det kul?!
Jag tar två lotter och länkar.
Ha en skön helg!
Kram!

Livet på Vestergård sa...

Grattis på 1 årsdagen! Visst vill jag vara med i din utlottning. Jag tar två lotter och hoppas på tur.

Tinis vita hem sa...

Grattis på bloggens 1-års dag! Deltar gärna i den hjärtliga utlottningen och har också länkat.
kram Tini

Anonym sa...

Grattis på ett års dagen! Jag vill gärna vaara med i utlottningen. Hoppas på tur med en lott.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Cathrine sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Länk ligger från min blogg nu är det bara att hoppas på tur!

Kram Cathrine

Lillemor sa...

Vill gärna vara med på din utlottning. Tar två lotter länkar till min blogg.
Kram Lillemor

Sanna - My Blueberry House sa...

Grattis Gugi!

Gillar din blogg jättemycket. Runebergstårtor var nåt nytt för mig. Vad är det i en sån tro?

Deltar gärna i din tävling! Lägg två lotter i hatten åt mig ;)

Trevlig helg - kram Sanna

Maj-Len sa...

Jag vill också vara med om din utlottning.
Jag saknar blogg = 1 lott.

Hälsningar
mlaymark@gmail.com

Nette Cecilia sa...

Grattis till ditt jubileum ,jag har några månader ännu innan jag är ett år ,har länkat så 2 lotter,kramis Nette

Annelie sa...

Ja men grattis då! Så kul.
Runebergstårta har jag aldrig hört talas om, är det den längst ner tro.
Självklart vill jag vara med i utlottningen om de fina presenterna.
Jag länkar med en bild.

Kram,

Annelie

Skogslyckan sa...

Grattis till ett år! Jag firar det samma i april. Klart jag gärna vill vara med i ditt lotteri. Jag länkar från min blogg!
Kram Pia

Anonym sa...

Jag har just hittat din blogg... härlig!!!
Är gärna med i utlottningen :)
Mvh Linda

lala-147@hotmail.com

Vform sa...

Hej Gugi och grattis till din ettåring!
Tänk vad tiden går!
Njuter alltid av dina underbara bilder
närhelst jag tittar in!
Chansar med två lott i din tävling :)
Trevlig helg!

Bea sa...

Grattis till ettåringen!
Visst är det kul med blogg, man finner många trevliga vänner, även om det ngt anonymt.
Tar chansen på två lotter, tack!
Kram /Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Gugi till ett jättefint bloggår, alltid lika kul och titta in hos dig. Jag är gärna med och firar, länkar såklart också.
Grattis och stor kram
AnnaMaria

Ann-Mari sa...

Grattis! Det är alltid lika inspirerande att titta in hos dig! Ser fram emot ett år till av fina bilder och inlägg :-)
Länkar till min blogg!
Kram, Ann-Mari

StrandviksVillan sa...

Grattis!
Tror nog inte det är många som ångrat att dom börjat blogga - tänk så mycket man får ut av det!

Trevligt med en utlottning! Jag tar gärna en lott, tack!
Ha en skön söndagskväll!
Ann-Christine

Louise sa...

Grattis till din bloggfödis!! Jag är glad att jag hittade dig! Kniper gärna 2 lotter men länkar först imorgon då jag igen sitter vid en sådan dator som accepterar bildbehandling.Min egen dator är nämligen inte ännu heller fungerande för annat än text ;( ha det gott!

alegni sa...

grattis på årsdagen! jag är så glad över att jag började blogga en gång i tiden. det ger mig så mycket. just igår frågade ena sonen varför jag måste fota efterrätten, och då sa jag att fotograferningen och bloggandet är min hobby, och att jag aldrig tidigare haft en hobby som jag gillat så mycket!

tar gärna en lott, tack!

ha en fin ny vecka!
kram

Anonym sa...

Grattis till ett år som bloggare :) Visst är det roligt. :))
Kram

Gunilla sa...

Stort Grattis till ettårsdagen som bloggare.
Det är riktigt roligt om man gör det i sin egen takt och utan tvång.

Jag är gärna med på din utlottning och tar 2 lotter.

Ha det gott
Gunilla

Anonym sa...

Grattis till 1 år som bloggare!
Hittade hit via Bittans blogg och vill gärna vara med i utlottningen med 1 lott.

Ha det bäst!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Nora sa...

Grattis, en verkligt fin blogg har du fått ihop på ett år! Nora

Therese sa...

Jag är gärna med! Har länkat med bild i min blogg.

Mvh // Therese

himlaverket sa...

Älskar bakelser....hade gärna tagit en sån åxå ;)
länkar inne hos mej med hopp om att vinna denna söta skylt som skulle passa PERFEKT till mitt lilla lusthus.Skulle bli överlycklig om jag vinner.
kram ullamaria

Unknown sa...

Grattis till ditt första år som bloggerska.
Klart jag vill vara med i din fina tävling.
Länkar även från mig.
Kram Ing-Britt

ANNIKA sa...

Grattis!
Kul med en tävling.Jag gillar hjärtan så den här passar mig.
Hoppas nu...
gustafsson.57@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/14-februari-vinn-hjartan-smyckeshjarta.html

Spacegirl_@spray.se

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis till jubileet och alla blogginläggen! :) Bloggandet är verkligen något man inte vill vara utan när man väl har börjat, det ger så mycket. Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar från min sida! :)

ejmis sa...

Jag är med!
=)

http://ejmis.blogg.se/2011/february/tavling-7.html#comment

Annies Blå sa...

Grattis till jubileet! Jag vill gärna vara med i utlottningen, jag länkar också från min blogg.
Kram/Annie :)

Anonym sa...

Vill vara med på en lott:)
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Vill jättegärna vara med och har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/hjartan.html

Emma sa...

Grattis! :)

Jag vill vara med. Tar två lotter och har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/hjartan-142.html.

emmis_soet@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/02/hjartan-14-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Isabelle sa...

Är gärna med!
bellusss@live.se

Jannica sa...

Jag är med :)
2 lotter
Länkat dig här
http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/february/tavlar-15.html

Malin's Hus sa...

hej hej! 1 lott till mig tack :)

Zandra S sa...

Jag kör på 2 lotter och vill jättegärna vara med och tävla!=) Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-76.html#comment

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Josefine sa...

Tar en lott. fr0stskadad@hotmail.com

Lotta sa...

Vill ha en lott hjärtans gärna!

Ninne sa...

Vill så gärna ha ett extra hjärta.. Jag har länkat dig i vä.spalten så försöker m 2 lotter
Kram Ninne

Anonym sa...

Grattis! Härlig blogg du har :) Jag är gärna med i utlottningen och tar en lott.
//Rebecca (rebecca.r[snabela]spray.se)

Mandelhjärta sa...

Grattis!
Jag blir gärna med i din utlottning. Provar lyckan med 2 lotter. :)
Trevlig söndag!

Inga-Lill sa...

Gratulerar. Vill gärna vara med på 1 lott :-) Må gott! famwarnil@hotmail.com

Bittan sa...

Grattis Gugi !
Utlottningen hade jag totalt missat.Klart jag vill va med :-) Hoppas med så här i elfte timmen och länkar så klart.

Kram Bittan

Harriet sa...

Hejsan och trevlig Vändagskväll! Hittade in till dig och din mycket lättsamma och inspirerande blogg! Jag älskar också att loppisfynda och detta har blivit min "avslappningssysselsättning" - att hitta nya liksinnade och få nya ideér :) Jag vill jättegärna delta i ditt lotteri med en lott, harriet.harf@hotmail.com. God fortsättning på veckan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...