torsdag 10 februari 2011

Fotvärmare


Brrr... så kallt vi har det igen... Imorse var det över 20 minusgrader.  Fiona kryper gärna ned i yllefilten i soffan. Sedan är hon bra på att värma mina frusna fötter (vilket jag inte har något emot) så länge hon håller sig till soffan. För i sängen får hon inte vara... där går gränsen ;O)

Istället har jag nya värmande nattsockor av allra mjukaste sort med ett vackert sidenband som håller sockorna på plats. 


De är köpta här för tre euro paret. Vintern är nog inte över ännu på länge misstänker jag. Ikväll har vi varit och träffat svärfar som har varit i Lappland fyra veckor och skidat flitigt bland fjällen. Som kallast var det 37 minusgrader där...

Fredag imorgon... kan det bli bättre? Roligt också att så många har visat intresse för min utlottning ;O) Ännu finns det gott om tid att kika in och delta med en kommentar!

Ha det bäst!

8 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tycks vara voffarnas kväll i kväll,voff från Selma

Lyckoslanten sa...

Mysiga fotvärmare du har! Jag gillar verkligen inte denna köld, så hoppas det inte blir långvarigt. Låter som om du har en hurtig svärfar!
Ha en skön helg när den väl kommer! ♥

Bittan sa...

hej !
Nu är vi hemma igen......å jag som gnäller på nollan , hur står du ut ? fast med så mysiga sockor så går det såklart lättare :-)
Nu ska jag läsa ikapp.
Må så gott.
Kram Bittan

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Gugi,

Åh vilken söt fotvärmare du har! Sockorna ser rätt sköna ut de också. Rätt skönt att krypa ner med ett par goa sockor om kvällarna. Usch ja, vilket väder vi har haft idag. Snöfall hela långa dan men, vi har inte så kallt som ni har, så jag ska inte klaga för mycket ;)

Ja här är det numera tätt mellan födelsedagsfirande barn! Kalas varenda helg - så även denna lördag, då släkten kommer hit och firar dottern ;)

Ha en skön fredag och trevlig helg!
Kram Sanna

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Du är en inspiration för mig och jag njuter av din blogg även om jag inte alltid är så duktig på att lämna små hälsningar.
Stor kram till dig och ha en fin helg!
Raina

Huset vid ån sa...

Så fina dom är, och lilla vovven ser så go ut också.....

Här har vi snöstorm, så det blir att hålla sig inne idag!

Trevlig helg!
Stooor Kraam från mig/ Therese

Vform sa...

Hej!
Det gäller att ha dubbelvärmare i dessa dagar!
Så söt voffsingen är :)
Ha en trevlig helg!

Liljas Corner sa...

Visst är det skönt med ett lurvigt värmeelement :) Ha en skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...