fredag 18 februari 2011

Pastellglatt


Veckans bästa dag är äntligen här! Alltid så efterlängtad och full av förväntan ;O) Ända problemet är bara att jag vanligen är så trött efter arbetsveckans slut så det tar inte särskilt länge innan jag slumrar till sömns... oftast på soffan framför TV:n...Hopplöst fall! Jag minns inte när jag senast har sett en långfilm till slut!?! Suck för det! 

Ikväll har jag försökt pigga upp mig med pastellglada foton av vinterns sista hyacintblommor som jag band till ett hjärta. Tyvärr klarade blommorna inte sig så värst länge men foton är eviga som tur väl är... ;O)


Med dessa bilder vill jag önska er alla en riktigt skön och avkopplande helg! Ha det gott!

11 kommentarer:

Änglarum sa...

Gokväll.. håller med! Fredagen är man ganska trött... långfilm? inte här heller ;)ha en fin helg! kramiz Jessica

Bittan sa...

Ha de så gott...så länge du är vaken :-)
Kram Bittan

Bea sa...

Så välbekant, när veckan är slut har den mesta energin förbrukats.
Hoppas du får en avkopplande helg!
Sött med rosa hyacinthjärtan.
Må gott! /Bea

Nette Cecilia sa...

Härligt hyasinthjärta de är ju det som är bra med fotografering att man har det kvar fast man inte har det trevlig helg Nette

Livet på Vestergård sa...

Vilket vackert hyacinthjärta!
Jag är likadan - jag somnar oftast i soffan när jag ska se nån film på tv. Man får lov att fråga sällskapet hur den slutade.
Ha en skön fortsättning på helgen!
Kram Kicki

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Väldigt vackra bilder!
Samma här med fredagströtthet.

Önskar dig en skön helg!

Ord & Känsla sa...

Vad man kan göra med hyacintblommor, fantastiskt!
Känner igen det där att man är trött på fredagkvällen, jag är slut jämnt numera tyvärr...

Kram Helena

Vform sa...

Fina bilder!
Ha ett fint veckoslut du också!
Kramisar V.

Lyckoslanten sa...

Så fint hjärta du har gjort! I vanliga fall somnar jag också alldeles för fort, men i natt blev klockan ett innan jag vandrade mot sängen. Det var uppiggande med de unga i huset!
Ha en skön helg! ♥

Lycka är ~ Onnea on sa...

nu ska du ladda upp batterierna under helgen. ha det bra!
~marita~

Louise sa...

Ah vilka härliga bilder!! Här är en till som är såååå kvällstrött just på fredagar. Igår vad den kanske halv tio då jag lade mig ;( Skönt veckoslut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...