lördag 10 december 2011

Finaste blomkrukan



Hej alla fina! Vad sägs om ett knippe sköndoftande liljekonvaljer till jul?


Mina är evighetsblommor men man kan ändå känna doften... tur att minnet finns kvar, hihi...


En kruka eller egentligen en såsskål i nysilver kom jag över på loppis förra helgen. Jag tänkte ha hyacinter i den men satte dit liljekonvaljerna med tårtpapper runt om. Själv är jag väldigt nöjd med mitt enkla blomsterarrangemang ;O) Just nu det finaste jag har!

Önskar er alla en trevlig helg!

4 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Sköna liljekonvaljer och tyvärr får jag hålla mig till samma hållbara bukett som dig och skulle det bli en riktigt äkta bukett, får den stå på trädgårdsbordet utomhus :)
Trevlig kväll! /Bea

Nyanser av vitt sa...

Verkligen en jättefin skål/vas Gugi. Önskar dig en fin tredje adventshelg.
Kram Agneta

lyckobo sa...

Visst passar det med liljekonvaljer till jul, de är ju som små snöflingor! Såsskålen är jättefin, igen gjorde du ett kap!

Så Vitt Jag Vet sa...

Du har nog ett vasst loppis öga som verkligen hittar fynden...
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...