lördag 3 december 2011

Godsaker på lördag


Puh! Efter en väldigt intensiv dag är det skönt att äntligen få varva ned! Jag har hunnit med  både det ena och det andra... Igår kväll var jag som snabbast in till Pentik.. länge sedan jag sist har varit in på affären i stan. Julsaker fanns det gott om och riktigt snygga med! Jag köpte några julgransbollar och det här söta hjärtat som jag placerade på väggen i köket.



På eftermiddagen åkte vi på dubbelkalas och blev bjudna på många godsaker... Mina två brorsöner fyller båda år idag! A  fyller åtta år medan L fyller två år.  Grattiskramar från faster!

Till dig som tittar in här hälsar jag trevlig helg!

5 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänk så praktiskt två kalas på samma gång,vackert hjärta,kram ,Nette

Nyanser av vitt sa...

Sånt fint hjärta och vad trevligt med kalas
Kram Agneta

Livet på Vestergård sa...

Jag tittade på det hjärtat när jag var in på pentik i dag. Praktiskt med gemensam födelsedag!

Anonym sa...

Jag tänkte mycket på de två bröderna igår, visste att det skulle kalasas. Jag träffade dem för nån vecka sedan!
Fortsatt skön advent! Tisdag morgon (6:e) åker vi ner till Skåne! Hälsningar till er alla!
Faster B

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Gugi,

Sött hjärta! Hm nr 3.. anar att vi kommer få njuta av fina bilder varje dag fram till Julafton hos dig ;)

Kram Sanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...