måndag 12 december 2011

Halvvägs till julafton


Jag har tillbringat min lediga dag... hör och häpna... framför datorn hela dagen ;O(  Inte precis vad jag hade planerat men jag kom underfund med att jag måste göra beställningen på fotoboken från vår semesterresa till Kroatien klar om den ska hinna före jul...  Att designa en egen bok med bilder och text på 96 sidor kräver en hel del så nu känner jag mig inte lite snurrig framför skärmen ;O)


Halvvägs till julafton tar jag och visar en annorlunda gran med franska liljan som toppstjärna. Snirkliga metallbågar gillar jag! Granen är som sig bör (?) inköpt på loppis så eventuellt ursprung har jag ingen aning om... Snart tar luciafirandet över och jag tror allt att jag åker in till stan för att kolla in luciatåget imorgon!

Kram på er!

8 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänk att jag såg att det var ett loppisfynd ,vackert.Ser att du gjort en del förändringar i bloggen också.Ha en bra Lucia,Nette

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Gugi,

Oj vilken fin gran! Fotoböcker är kul att fnula med, men väldigt tidskrävande som du säger. Hoppas du hinner få hem boken nu före jul.

Vilka supersöta julkort du har gjort!!

Hoppas inte det blir städning hela veckan nu när du är ledig. Glöm inte vilopauserna ;)

Kram Sanna

lyckobo sa...

Nää-ä, jag tänkte då jag såg bilden, att inte har du väl bara hittat den också på loppis!?!? Helt ljuvlig är den!
Duktiga du som fick till en fotobok, vi har pratat om sådana också, men får absolut ingenting gjort år saken.. :(

En vacker vardag sa...

Bra jobbat att få boken klar i tid! Vilken speciell gran du har hittat. Den lär ju inte besvära med barrande åtminstone.

Vi missar aldrig luciatåget i stan, det är så stämningsfullt.

Ha en fin luciadag!

Vform sa...

Oj vilken fin gran!!
Inte tog det väl bara EN dag att göra en fotobok !? ... men du är så duktig både med datorn och kameran, så det kan jag förstå :)
Ha en skön och stressfri vecka!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Du har en riktig vacker julgran:)!
Stor Kram Annelie ♥

STENLYCKA sa...

Lusselkramar på dig ♥
Raina

Annelis hantverk sa...

Tjusig gran!
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...