torsdag 15 december 2011

Granar som sprider ljus



Min vita julgran har hängt med i många år redan och jag kommer verkligen att sörja den dag den inte orkar lysa mer...  Julen igenom har den stått där på glasverandan och välkomnat besökare. Igår kväll kom ljusen upp i utegranen också. Då jag har tittat ut i det här mörkret och regnet som nu råder skulle jag helst fylla hela gården med granar som sprider ljus ;O)


Idag fick jag mina köksgardiner färdiga. Gör stor skillnad att få nåt nytt uppe i fönstren! I stora drag har dagen gått åt till städning, lunchbesök på en italiensk restaurang med supergod lasagne ( faktiskt den godaste jag någonsin smakat) och sjukhusbesök.

Dags för Lottas Jul!

NJUT AV KVÄLLEN!

4 kommentarer:

Vform sa...

Åå, så vacker gran! Den gillade även maken :)
Visst ska vi tända ALLA ljus vi har nu, så ser vi inte mörkret!
Ha ett fint veckoslut!
Kram!

Nette Cecilia sa...

dom är vackra dom där träden ,har inte orkat med något inlägg idag ,var o hämtade mannen på sjukhuset på eftermiddagen (efter knäoperationen) så nu får jag passa honom som går på fyra ben ,kram Nette

Unknown sa...

Vilken skir gran, förstår att den är dej kär.
Älskar ditt förra inlägg med lampstommen och mossan, så läckert...!!!

Kram Maggan
http://vindsromantik.blogspot.com/

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du får njuta av granen länge ännu den ser ju verkligen ut att passa bra där i din glasveranda!
Kram kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...