söndag 11 december 2011

Tredje advent


Jag steg upp i ottan imorse och gjorde julkorten klara..  Det blev många personliga varianter men här har jag fotat det ena som jag gjorde. Jag använde stämpeln som jag köpte tidigare på senhösten och vek till en gran av papper. Modellen till granen kan du hitta här.


Det tredja adventsljuset fick idag tändas... Kan bara inte fatta.. det känns som igår när första ljuset tändes ;O)


Glöm för all del inte att släcka alla tända ljus! Jag har nyligen köpt mig en ny ljussläckare med superlångt skaft...


Något jag verkligen har längtat efter är en semestervecka och den börjar faktiskt  imorgon... Jippiee! Nu kommer jag att greppa tag i min rosa dammvippa och julstäda hela veckan!


 Kanske en och annan julklapp slås in i papper också ;O)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

ooo så vackra julkort du gjort !
Kraam
Sanne

Bittan sa...

Men hallå "
Julstäda gör du imorgon fm sen ska du mysa, fota , njuta å umgås det e semester det :-)
Ha en härlig vecka UTAN städning !

Kram Bittan som älskar mörker och ser dåligt som tur är :-)

alegni sa...

urtjusigt kort! ditt blev ungefär tusen gånger finare än den amerikanska modellen. :)
kram

Nyanser av vitt sa...

Vilken otroligt söt dammvippa :O)
Ha en fin måndag.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...