måndag 26 december 2011

Mätt på jul?



Hej alla fina! Hoppas att ni har haft en skön och avkopplande julhelg?! Julfirandet tar på kroppen och konditionen (hah!), särskilt som man känner sig proppmätt hela tiden... Men ändå, jul vill jag inte vara utan ;O) Finns ju ingen högtid som slår den!!


En annan som har känt sig ur spel sedan julafton är lillvännen... I ett obevakat ögonblick, när vi var som mest upptagna på julaftonskvällen, smög hon sig ut i glasverandan där julskinkan förvarades och åt av den! Efter det skrovmålet har magen milt sagt inte varit den bästa... Senaste natt blev det och springa ut i stormen var och varannan timme. Till råga på allt är hon ju allergisk mot svinkött! Ikväll har det lugnat sig så det ser mycket ljusare ut... Pust!


Mellandagsrean tar fart imorgon... Brukar ni söka fynd på rea? För min del kallar jobbet imorgon...
Ha det gott!

6 kommentarer:

Bittan sa...

Hej och god fortsättning !
Här är vi oxå mätta på julen.
Imorgon väntar jobb för mig med så big no till mellandagsrea.
Kram Bittan

Livet på Vestergård sa...

Ja mätt känner man sig konstant de här dagarna :) Mellandagsrean håller jag mig helst undan!

Annika Christensen sa...

God fortsättning!
Det blir ingen rea för mig utan precis som du blir det lite jobb. Skall fota julblommor.
Fast jag är lite trött på jul just nu.
Kul att titta in här.
Fint du har det.
Annika

Lyckoslanten sa...

Det blir mycket av det goda, men jag tänker att 1 januari snart är här och jag låter mig mättas av allt vad julen bjuder på ett tag till.
Värre var det med hunden er, men fint om det reder upp sig!
Ha en fin dag på jobbet! ♥

Anna-Lena sa...

Vilka vackra bilder från ditt julhem. Oj, stackars lillvännen! Det var säkert jättegott men nu ångrar hon sig nog...Hoppas att hon mår bättre nu
Det låter som om du har haft en underbar jul.
Önskar dig ett par fina mellandagar!

kram Anna-Lena♥

Nilla Q sa...

Vad fint ni har det!

Tänkte hoppa över rean, men tog en timme i endast 2 affärer och oj, vad vi handlade! Har en nöjd lite tjej här hemma nu!

Kram Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...